Jullov!!!!

GÖTTTTT äntligen jullov !
De vart jätte mysigt att jul shopa me älsklingen i söndags
han köpte skit coola högtalare ! Dom lär han inte så behålla
så länge mohahaha!!
Hitttade en väldigt fin ''dikt'' som ser ut så här:

Jag sa till dig att du betyder allt för mig,
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta även om du glömmer
bort mig så vill jag att du ska veta att jag alltid kommer att Älska dig!♥

Den är till han jag älskaar mest i världen men har nått att säja till
honom och de är
-Förlåt älskling att jag är jobbig väldigt ofta men
jag älskar dig jätte mycket . Förlåt.

Idag var de talent show i skolan och de skit nice
fast jag var 5 minuter sen vilket inte var bra
eftersom jag och Emelie skulle åka buss
och mamma försov sig 30 minuter så de var
bara klä på sig , sminka sig, kolla i speglen
sen käka o sen springa i klakskor till bussen
kan tänka mig att de så väldigt kul ut!:D
Men de är bara bra då vet jag att jjag är rolig!

I mon så ska jag sova!
och duscha  sen ska jag bara ta de lungt
och städa ....
Just nu har jag skit kul jag kollar när samsam
står och sparkar på  kläder!
men ska typ ligga o kolla film nu så puss puss hörs bloggen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0