Lektion

Just nu sitter jag på lektion as trökigt!
Vi ska göra nått jävla återbruksarbete
vi ha massa grupper med olika grejer som
vi ska göra om eller nått liknande min grupp
gör om Metall och konserver...
BORING!!

Det var världens äckligaste mat i bamba
nån jävla ratatoui grejsimojs
och  fick bitar med ris
USCH!!!

Helgen var jobbig för min kärre pojkvän
lyssnar inte på mig
om jag säjer LÄS INTE mina sms
och gör det ändå de är la klart som
faan man blir förbannad!

När jag vaknade i Lördags kväll så satt min kille
 uppe och hadde packat o höll på med sin data
och då frågade jag älskling ska inte du lägga dig?
Och då kom de Har du vart otrogen?
Jag typ bah ÖHH NE?
Han tyckte jag hadde vart konstig hela
helgen ....
men det roliga är att han är ALLTID konstig emot mig
Men jag är lycklig ändå vi blev samms igen och
bara myste en bra stund innan någon av oss kunde
sommna ..
sen när jag vakna låg jag och kolla på han i en och
 en halv timme och grät .Asså Det fiinns bara en jag älskar
och det är han jag är tsm med just nu 
ÄLSKAR HONOM OCH BARA HONOM !!

Men nu ska jag dra och ha bild puss puss:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0