Lördag kväll/natt och Söndag

Nu gör jag ett inlägg för i lördags fick tillbax min data i dag så inte kunnat skriva !
Jag typ bråkade med min mamma i lördags så då drog jag in till stan och shoopa lite!
Där jag träffade issa som var i 5 :an och stodd i 1 1/2 timme till att få Andrees autograf
palla sa jag bara shit asså !
Sen efter det så tog jag bussem runt angered där jag satt o snackade me en killkompis
och i angered så kom hans tjejkompis på så då snackade vi i typ 20 minuter sen drog vi till stan igen
och skulle träffat marre men den tröken vägrade komma så då var de tillbax till kärra och träffa Emelie
så sen var vi i kärra sen drog vi till stigcenter o donkoen o bara sat där medans dom åt sen drog vi
till ett dagis o satt där i typ 4 timmar o jag var hemma typ 2 på natten
och då var min mamma inte glad kan jag säja luktade rök om hela mig ofc!
Så då gick man o la sig :( och min kille ringde typ 1000000 gånger och bad mig
att gå hem o då vart jag bara sur på han !
Men när jag vakna på söndan hadde jag världens huvudvärk
och jag fick typ duscha !
Sen drog jag typ igen bråkade med mamma änu mera
så då drog jag ut me issa igen vi hadde skit kul Så ringde mamma o bad om ursäkt
Så då sa hon at min söta lilla älskling fick sova över denna helgen åxåå vartt över lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0