God kväll!

God kväll alla som läser bloggen !
just nu ligger jag i sängen och kollar facebook och en rolig sida som en
barndoms kompis gav mig där jag gjort bloggfotot ett foto på meg med
bloggens hemsida på !
Den blev skit snygg  så här ser den ut
och ni som ville lägga till mig på facebook ändrade namn till fliizan lundgre
Säjer tack till min faster som gav mig domnamet tyckte först de lät fult
men sen efter älskade jag de !
de har alltid varit mitt smeknamn lixom Fliizan !
Jag har just packat klart för ridlägret i morrn
de blev en STOR väsa plus en påse me ridsor o ridhjälm
sen ska ju såklart handväskan med också !!
En fråga till er sm redan har blogg.se hur redigerar man temat?
ifall man vill göra sin egen alltså om man typ vill ha massa bilder i där det just nu står fliizan lundgren?
den som vet kan la omentera eller skicka mail :[email protected]
Puss och god natt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0