Hejsan :D

Chacha bloggen !
I dag fyller min älsade mamma 43 år :D  så gratta henne allihoppa !
i'm not that happy today:(
mina medeciner tog slut i går så har varit ''kaos'' i mitt huvud i dag
dom 2 sista lektionerna gick nt alls bra :( (Science och studyhall)
Det gick bra på so provet(tycker jag ) de var väldigt stora frågor  men
de gick bra ändåå:D
Just nu ligger jag i sängen o lyssnar på musik .... är även inne på facebook o lägger
upp lite nya bilder jag tog idag , kamrat snackar me lite tjejer o killar som är sociala
och msn typ 1020 kontakter där fast bara 231 äär inne o just nu är jag social mot typ 14 stycken
hhahaha men samtidigt som detta skriver jag blogg och pluggar :D
(tjejer kan ju göra flera saker samtidigt) Och smsar me kompisar
Giillar att ni komenterar men snälla skriv inte massa skit
som typ - sug kuk din hurra asså blev skit sur o anklagade fel
persson för de (förlåt mb ) men man an ju kolla upp ip adressen
och ka ju se var de kommer ifrån.
Men nu ska jag nog hoppa in i en dusch och sen ska jag
packa eftersom jag ska på ridläger ihelgen ute i kållered
men rider i lindome på ett ställe som hetter ranchen
sisst fick jag rida på Asgar (en lite new forest ponny)!
och walle (en bitter osocial blandras)..
ska bli så JÄVLA kul men synd eftersom jag inte får träffa älsklngen
när han äntligen har lust o tid:( är så tråigt att man inte kan ses
varje dag som vi gjorde i början av vårt förhållande
eftersom min kile bor lixom rätt långt från mig och min mamma vagrar
att köra dit mig o sen komma o hämta mig
o dess utom pallar jag inte ta tåget dit tar så jävla lång tid...
Sen har jag fått massa frågor i skolan när jag ska lägga ut
bilder på bloggen jag svarar på de att så fort jag tagit några
lägliga bilder(sånna som nt e sexisitiska) typ sånna på mig i
bara bh :( men om man vill kolla lite andra bilder som ligger ute
så ka man kolla Fjortis.se sen medlemar o söka på sweetherat98
där ska finnas några gamla bilder sen på faceboo finns lite mer
Felicia lundgren hetter jag där och har en svart kläning ...!
sen har jag ju ofc dayviews.se där hetter jag Feliziarawr
(ja de stavas me z)!
Dagens outfit blev ett svart linne , gråa mjukisbyxer och en sttckad
halsduk .
Skriver ett inlägg till ifall jag orkar o hinner sen i kväll!
ha de bäst så länge

Kommentarer
Postat av: fuff

Äter du concerta felicia? puss o kram du e stark!

/ hemligt anonym

2011-12-07 @ 22:51:04
Postat av: anonymous

DU ÄR SVAG SOM FAN

2011-12-13 @ 16:42:25
Postat av: Fliizan

Nej fuff Jag äter strattera :D

2011-12-18 @ 10:46:46
URL: http://fliizan.blogg.se/
Postat av: Fliizan

Nej fuff Jag äter strattera :D

2011-12-18 @ 10:46:46
URL: http://fliizan.blogg.se/
Postat av: Fliizan

ursäkta vadå svag?

2011-12-18 @ 10:48:21
URL: http://fliizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0