Jul på liseberg = KAOS

hej allihoppa !!
Jag orkade inte blogga i går kväll o inte haft tid i dag så får
skriva nu iställeet !!
I går var bussen 5 minuter försenad sen så var de stopp vid korsvägen
så jag fick typ en utskällning av mamma:( sen så kom vi in till liseberg efter
vi hadde mött kusinerna o morbror :D
sen träffa vi mormor o mamma o då frågade jag dom om dom tyckte de var okey att
Jag skolkade 1 lektion o emelie skolkade 4 eller nåt
o jag fick utegång förbud i 1 och 1/2 vecka medans emelie inte fick nått:(
Och då sa min mormor att de ska vara lika för alla tre!
Och då står mormor o skäller ut mig fö att jag skolkat a joo shena
DE SKA VARA LIKA FÖR ALLA TRE o då står hon o skäller ut mig!
så ringde min älskade pojkvän men min släkt vet nt om vårt
förhållande så typ försökte vara så otydlig som möjligt men de
funkade inte:( får man inte säja att man älskar en persson
till den man älskar? Vart skit förbannad i more när mamma kom o
sa de o vart ireterad. Ville bara kasta en glas flaksa i huvet på henne
o skrika håll käften ! men så dum pallar jag nt vara!!
men jaja skit sammma de var går dagen de :D
puss o godnatt från i går kväll :d
(knäpp jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0